13 Kasım 2012 Salı

Allah rızası için 1(bir) kere paylaşın

1 sene aradan sonra geri dönmenin vermiş olduğu heyecanla kalemi elime almış bulunuyorum sevgili okuyucularım.
Malum 15 ay askerlik yaptım, dilim sürşebilir, kayabilir hatta ve hatta yalayabilir. Şimdiden yazının içeriğinin +18 oluşuna kulak kabartıp, diğer cümlelerime nail olmadan sağ üst köşedeki x'e basarak siktirolabilirsiniz.

Hala burdasın güzel o vakit. Başlıyorum;

Yüzyıllardır dinin ve onu bugüne getirenlerin peşinden koşan, kapağından tanıdığı kutsalı, içini bilmeden her boka muhalefet olan, sözde dinine sadık müslümanların yaptıkları malumunuzdur.
Kaldı ki; bu insanlar hep etrafımızdadır ve savrulamayacak kadar çoktur, BOŞTUR!
Facebook'ta da gördüğümüz ve yaşadığımız üzre hemen hemen her gün, her saat görüyoruz bu beyin kıvrımlarını siktiklerimi. Boş olmaları, 'kutsalım' dediklerini okumadıkları ve okumadığı halde, üstüne basa basa -mış lı -miş li cümlelerle kanıtlamaya çalışmasından, günahın kıstasını, mantığıyla değil, anlatılanlarla belirlemesinden anlayabiliriz.
'Allah rızası için 1 kere paylaşın' yazıyorlar bir de..
Lan geçtiğiniz ızdırap yollarını siktiklerim! Paylaşmıyorum işte. Ben şimdi dinsiz, imansız, kafir, gavur mu oldum?
Oldun desene.
Hayır o yetmiyor, bir de 'paylaşmayan beni silsin' diyor.
Emrin olur paşam. Sen iste amına bile koyarım.
İnanmak için mantık gerek, mantık için bilmek, bilmek için okumak, okumak için aile gerek. Ailen mi yok? Kitap alacak paran mı yok? YOKSA BEYNİN KOMPLE Mİ YOK?
Pardon, size gerçekleri anlatan kitaplar 'sol' görüş oluyor, dinsiz, kafir sınıfına giriyor değil mi?

İşte bunlar hep seks.
Hep babaların korunmamasından.

Bana 'ATEYİZT, ATEİST, ATAYİST, ATAYÜST' diyenlerin de bilhare amına koyayım.
Ben okudum siz okumayın, yoksa sizinle kim taşşak geçecek?!

Aman dikkat edin, Kuranı yırtan insanlar var etrafınızda, zaten tipinden anlarsınız.
Aynı size benziyor.

2 yorum:

  1. yazan elini düşünen beynini öpeyim.cidden.

    YanıtlaSil
  2. bak ne dicem :D ben de bu konuya çok değiniyorum her alanda ama küfür içerikli yazmadığım için yazarken küfür ediyordum hep. sürekli yazmak istedim ama toplum baskısından yahut da "şimdi küfürlü yazma, yakışmaz" düşüncesinden yazmadım. ellerine sağlık, yemin ediyorum okurken öyle rahatladım, öyle hoş oldum, öyle mutlu oldum ki. on numara adamsın. a'dan z'ye de haklısın yazdıklarında, ettiğin küfürlerde.

    YanıtlaSil