15 Kasım 2011 Salı

Bir Erkeğin Aldatılması


Sene 2002
temmuz ayına yeni girmişiz. Öyle bir sıcak var ki. Gözümün irisi terliyor..aynı zamanda retinayla göz kapağım halay çekiyor.
Sevgilim Nurten aradı “canım, ben receplerin evindeyim. Saat 3 gibi yanında olurum.”
Biz kızılcık sopasının ucuyla büyüdük ulan.”receplerdeyim” falan bize ters hani.
“tamam kapat sen, ben seni almaya geliyorum.”
“ama aşkım, yanlış anlıyosun. Bi dk” dıt dıt dıt dııııt.

Arabama atladığım gibi doğru receplerin evine sürdüm. Deli gibi sürüyorum. Raikonen bok yemiş yanımda. Makas atıyorum, kırmızı da geçiyorum falan. “çat” çektim el frenini. Aldığım gibi takozu doğru recep’in evine. Kavga ediyorum resmen kapıyla. “açın ulan açıııın!!!” recep açtı kapıyı. “n’oldu kanka hayırdır ne bu sinir?”
Gırtlağından tuttuğum gibi yapıştırdım portmantoya. Gözlerim kan çanağı resmen. Ellerim, ayaklarım titriyor sinirden. Benim sinirli olduğum kadar da recep altına sıçıyordu eş zamanda.
Bi kelime daha etse geberticektim adamı oracıkta. “ağabeyğğ.. ıyykk..”
“sus lan ibne. Utanmıyomusun lan? Yaptığın erkekliğe sığar mı?”
Yine “ıyyk mıyk” etti. Bıraktım boğazını. Birazda olsa durgunlaşmıştım. Cevap bekliyordum.
“gel abi gel.. ne olduğunu gösteriyim” dedi ağlak bi tavırla. İçeri odaya girdiğimde gördüğüm manzara aynen şu şekildi;
Yemek masası, bana doğru bakan kısımda Nurten ve nurten’e karşı oturmuş tatyana!!
Nurten, tatyana’ya yemek yapmayı, temizlik işlerini öğretiyordu. Tamamen yanlış anlaşılmaydı. Yerin dibine girmiş magma tabakasıyla dertleşiyordum.
“ne bu gürültü, n’oluyor?” dedi Nurten. “ııı hayatım kem küm.. recep özür dilerim! Ben bi hayvanım kusura bakma”.. recep’in götü kalktı tabi ben böyle özür dileyince. Bi triplere büründü. Burnunu çekmeler falan. Bi tokat asılmışım buna dininden vazgeçti pezevenk ve aynı hızla kaçtım evden.(sonra araşıp, konuştuk tabi)

nurten’le güzel bir ilişkimiz vardı. Her şeyi paylaşırdık, derleşirdik, sevişirdik. Klasik sevgiliydik ulan işte.
Nurten’in recep’lere gitmesi sıklaşmış, evde durmaz olmuştu. 1 hafta, 2 hafta.. can sıkıcı hal almıştı. Artık şüphelenmemem için bir sebep yoktu. Nurten beni aldatıyordu!
İyi de ne eksikti bende? Recep’te olupta bende olmayan neydi? Özeleştiri yapıyordum bildiğin. Çok modern bi insan havasına bürünmüştüm. Kendime gelmem için tek resim yetti aslında. Komidinin üzerinde duran “babam ve sopası” beni kendime getirmişti. Ben artık eski ben değildim. Recep’in anasını s.kecektim.
Gecenin 2si nurten telefona cevap vermiyor. Tabii cep telefonu yaygında değil ozamanlar. Evden arıyorum. 1 oldu 2 oldu. “yeter!” dedim. Atladım arabama, çektim Rüstem büfe’nin önüne. Dedim “at ağabeycim ordan 20lik kanyak”.. tekrar girdim arabaya. Bi dikişte içmiştim. Allah’ı arıyordum o dakikadan sonra. Kafam olmuş bi milyon. Biri tutsa kolumdan rus pazarında kelepir mal diye satar. O derece göt olmuşum. Çektim arabayı recep’in evinin önüne. “tak tak tak!” açan yok. “tak tak tak.” Depüğü koyduğum gibi girdim içeri.
Nurten yarı çıplak çıktı karşıma. Çok ateşliydi imansız. Ayak üstü titremiştim.
“Irıspı benle sevişirken böyle giyinmiyodun. Ne oldu lan sana kahpeeee?” diyerek savurdum tokadı. Sonra recep’i aramaya başladım. Kıç kadar evde tırım tırım recep arıyorum a.ına koyım. Yer yarıldı yerin dibine girdi sanki. En son yatak odasına daldım. Gördüğüm manzara çok güzeldi. Fakat anlamsızdı. Tatyana çırılçıplak yatıyor. “ne var örram” edasıyla bana bakıyordu. Nurten geldi ardımdan. “geç otur” dedim tatyana’yı göstererek. “ne lan bu? Recep nerde? Grup mu yapıyosunuz orospular??”
Nurten “ ne diyosun sen ya?” dedi ve demesiyle tokadı yemesi bir oldu.
Tatyana “recep değil burrrda. Sen istiyor recep çıkacaksın kahveye.” Dedi.
Her şey şimdi ortaya çıkmıştı. Güneşi o an görmüştüm. Sevgilim beni nataşanın tekiyle aldatıyordu. Kirlenmiştim. Lezbiyendi. Hangi duvarlara vursaydım başımı? Kim dinleseydi derdimi?

Ceketimi alıp uzaklaştım oradan ve o gün bugündür nurten, brazzersta most viewlerde baş gösteriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder